Dis-Danmark - Tilbage til forsiden

ForeningsforholdDIS-Danmark
Dis-Danmark - Tilbage til forum forsiden

Her kan du finde sammen med andre medlemmer om projekter til gavn for alle i DIS-Danmark - eller finde sammen i en lokal gruppe. Tilbyd din hjælp eller kom med forslag til nye initiativer, du vil deltage i. Link til vores hovedside er: www.dis-danmark.dk
Forum her er lukket for nye indlæg. Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg.         Vi henviser til Dis-Danmarks Forum: www.slaegtogdata.dk.

Gå til :

Vore udenlandske venner - den nye hjemmeside

Indsendt af: Lis Holm

Dato: 29/09-10 21:17

Kære venner,

der skal ikke lyde et kritisk pip fra mig ang.den nye hjemmeside! Jeg har ikke brugt den endnu, men jeg skal nok få det lært, selvom tingene jo er lidt fremmede til en start!winking smiley

Det nyligt indsatte banner (hedder det vist): "Vi henviser til nyt forum på www.slaegtogdata.dk Om kort tid skal alle nye indlæg skrives i det ny forum"

Har I tænkt på, at der også bør være en engelsk tekst (Måske flere sprog), så alle vore udenlandske kontakter også kan læse dette - og ikke - måske- bliver grebet af panik, når I lukker det gamle DIS ned for flere indlæg?

Måske også generelt på den nye side ..

Jeg går også ud fra, at den gamle DIS bliver på nettet - der er mange guldkorn for os alle sammen, gamle som nye slægtsforskere!

Venlig hilsen til jer alle -

Lis Holm 2730smiling smiley
Valg:

Re: Vore udenlandske venner - den nye hjemmeside

Indsendt af: Morten Hovedskov Nielsen

Dato: 29/09-10 21:30

Hej Lis

kig her [www.dis-danmark.dk]

Med venlig hilsen

Morten Hovedskov Nielsen
Valg:

Indsendt af: Moderator - Kathrine

Dato: 29/09-10 21:32

Hej Lis

Jo, vi har tænkt på de udenlandske venner.
Jeg har netop skrevet et indlæg på engelsk i gruppen, hvor jeg oplyser om flytningen og kort forklarer, hvordan man registrerer sig i det nye forum. Håber det rækker smiling smiley

Det gamle Forum bliver liggende og kan stadig læses. Det eneste , der vil mangle, er muligheden for at skrive nye indlæg.

Med venlig hilsen Kathrine Tobiasen, Moderator
Besøg DIS-Danmarks hovedside [dis-danmark.dk] - Støt foreningen og bliv medlem for 200 kr. årligt.
Valg:

Indsendt af: Jens Peter Lieberkind

Dato: 29/09-10 22:13

Måske skulle indlægget lige have et "Vigtigt" klæbet på, så det forbliver øverst på siden?

(Måske skulle man endda fjerne "Vigtigt" fra de andre vigtige tråde, så det nye indlæg ikke drukner i mængden af vigtigheder.)

Mvh.
Jens Peter
Valg:

Gå til :

Forum her er lukket for nye indlæg.

Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg
Brug venligst Dis-Danmarks nye forum til nye indlæg
http://www.slaegtogdata.dk/forum

Hvis du vil kontakte de personer, der har skrevet her i tråden, får du deres mailadresse ved at klikke på navnet.
NB. Adressen kan være ændret efter at indlægget er skrevet.