Dis-Danmark - Tilbage til forsiden

ForeningsforholdDIS-Danmark
Dis-Danmark - Tilbage til forum forsiden

Her kan du finde sammen med andre medlemmer om projekter til gavn for alle i DIS-Danmark - eller finde sammen i en lokal gruppe. Tilbyd din hjælp eller kom med forslag til nye initiativer, du vil deltage i. Link til vores hovedside er: www.dis-danmark.dk
Forum her er lukket for nye indlæg. Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg.         Vi henviser til Dis-Danmarks Forum: www.slaegtogdata.dk.

Gå til :

VI HENVISER TIL NYT FORUM PÅ WWW.SLAEGTOGDATA.DK

Indsendt af: Poul G. Michelsen

Dato: 29/09-10 21:15

Vi har fået en meget markant rød bjælke øverst i forum med teksten:
VI HENVISER TIL NYT FORUM PÅ WWW.SLAEGTOGDATA.DK. OM KORT TID SKAL ALLE NYE INDLÆG SKRIVES I DET NY FORUM

Det indikerer for mig, at man planlægger at lukke det gamle forum indenfor kort tid.

Jeg vil kraftigt opfordre til, at det gamle forum beholdes, indtil det er helt afklaret og implementeret, hvem der skal have adgang til hvad på den nye hjemmeside.

Med den massive kritik der er fremført af de nuværende regler for den nye hjemmeside, kan jeg forudse meget stor utilfredshed, hvis det gamle forum bliver lukket, før reglerne er bragt i overensstemmelse med medlemmernes ønsker.

Det er korrekt, som Henning Karlby anfører i sin orientering, at den tidligere undersøgelse af brugernes ønsker ikke kan bruges som indikation for, hvad medlemmerne ønsker, da også ikke medlemmer kunne stemme. Desuden omfatter undersøgelsen ikke hvad, der evt. skal være restriktioner på.

Jeg foreslår derfor, at der gennemføres en afstemning blandt medlemmerne om hvilke enkelte punkter og funktioner på den nye hjemmeside, der skal være tilgængelige for henholdsvis gæster, brugere og medlemmer.
På den nye hjemmeside kan man sikre, at kun medlemmer stemme, så man får et brugbart resultat som grundlag for reglerne.

Med venlig hilsen
Poul G. Michelsen
Valg:

Re: VI HENVISER TIL NYT FORUM PÅ WWW.SLAEGTOGDATA.DK

Indsendt af: Helge Bay

Dato: 30/09-10 09:42

Hej

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig ønsket om en afstemning om forholdene på den nye hjemmeside før man lukker den gamle ned.

Desuden er der en del andre ting end adgangen, som burde rettes. Jeg har f.eks. ikke meget lyst til at skrive "Beskeder" til andre. Derimod vil jeg gerne af og til bidrage med et "Indlæg".

Mvh.

Helge

Redigeret 1 gang(e). Sidst ændret 30/09/10 12:05 af Helge Bay.
Valg:

Re: VI HENVISER TIL NYT FORUM PÅ WWW.SLAEGTOGDATA.DK

Indsendt af:

Dato: 30/09-10 13:02

Hej

Hvis man laver en ny "medlemsundersøgelse" vil jeg da håbe, at den nye hjemmeside kan finde ud af, at der kan være to (eller flere) medlemmer med den samme IP adresse. Ved den sidste undersøgelse var jeg afskåret fra at give mit bidrag, da min kone havde brugt det ene skud der var i bøssen.

Venlig hilsen
Jørn http://www.christrup.eu/images/smiley.gif
6950

[www.christrup.eu]
Valg:

Gå til :

Forum her er lukket for nye indlæg.

Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg
Brug venligst Dis-Danmarks nye forum til nye indlæg
http://www.slaegtogdata.dk/forum

Hvis du vil kontakte de personer, der har skrevet her i tråden, får du deres mailadresse ved at klikke på navnet.
NB. Adressen kan være ændret efter at indlægget er skrevet.