Dis-Danmark - Tilbage til forsiden

ForeningsforholdDIS-Danmark
Dis-Danmark - Tilbage til forum forsiden

Her kan du finde sammen med andre medlemmer om projekter til gavn for alle i DIS-Danmark - eller finde sammen i en lokal gruppe. Tilbyd din hjælp eller kom med forslag til nye initiativer, du vil deltage i. Link til vores hovedside er: www.dis-danmark.dk
Forum her er lukket for nye indlæg. Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg.         Vi henviser til Dis-Danmarks Forum: www.slaegtogdata.dk.

Gå til :

Gå til side: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Næste

Aktuel side: 1 af 10

DIS-Forum kun for medlemmer

Indsendt af: Moderator - Kathrine

Dato: 31/03-07 21:57

Med jævne mellemrum har der været livlige diskussioner om det prekære emne: Skal Forum være åben for alle eller kun forbeholdt medlemmer?

Vi har også fra bestyrelsens side overvejet problematikken. Specielt er vi opmærksomme på, at medlemmerne, der jo betaler 200 kr. i kontingent, skal føle, at de får noget for pengene. Hjemmesiden skal ikke være et tag-selv-bord, hvor det er ligegyldigt, om man er medlem eller ej.

Vi har derfor besluttet, at DIS-Forum fra 1. maj skal være forbeholdt medlemmer. Ikke medlemmer vil frit kunne læse indlæggene, men for at kunne svare på indlæg og selv starte tråde, skal man fra nævnte dato være medlem af foreningen. Nærmere om de praktiske forhold følger senere.

Venlige hilsner til jer alle
Kathrine Tobiasen
Valg:

Re: DIS-Forum kun for medlemmer

Indsendt af: Lis B. Jensen

Dato: 31/03-07 22:38

Hej Katrine

Har man så brug for at få tilføjet sit medlemsnummer i profilen? Det kunne vel netop bruges i den anledning.

Der vil nok gå noget tid inde jeg læser dit svar - da jeg holder ferie de næste 14 dage.

Hav en god påske.

Lis
Valg:

Indsendt af: Lissa Pedersen

Dato: 31/03-07 22:42

Hej Kathrine,

Kommer dette indlæg også på engelsk, så alle de udenlandske deltagere kan læse det?

Også god påske herfra.

Mvh Lissa
Valg:

Indsendt af: Torgeir Abrahamsen

Dato: 31/03-07 22:45

Blir det fortsatt mulighet for medlemmer av DIS-Norge til å delta, eller blir det forbeholdt kun medlemmer av DIS-Danmark?

mvh
Torgeir Abrahamsen
Valg:

Indsendt af:

Dato: 31/03-07 23:52

Hej Allesammen

Det er med stor sorg at jeg ser at Dis-Forum kun vil kunne bruges af medlemmer efter den 1st Maj.

Jeg var medlem i nogle år - men syntes ikke at jeg fik mine penges værd - det er rigtigt nok at jeg kunne bruge Dis-Forum og jeg har både givet og taget. Hvis jeg kan hjælpe gør jeg det gerne.

Men jeg har ikke mulighed for at komme til nogle af de møder og sammenkomster som jeg har læst om i Danmark da jeg bor i USA. Jeg ville da jeg var medlem meget gerne have været med til generalforsamlingen. Jeg ville også meget gerne have haft mulighed for at have været medlem af en dansk slægtsforening i Danmark. -Men som det er så er DisForum er min eneste mulighed for at komme videre med min familie.

Nu siger I nok - 200 kroner er ikke meget, og det er rigtigt hvis det bare var to hundrede kroner. Men jeg kan ikke bare gå på posthuset og sende jeres girokort ind - for vores posthus kan ikke klare det. Bankerne er ikke meget bedre fordi vi ikke bor i en storby. Jeg kan ikke en gang veksle dollar til kroner eller omvendt hvor jeg bor.

Så muligheden er at finde en dansk veninde som jeg kan sende penge til i kontanter - hvad er forbudt af loven, og hvis jeg alligevel gør det så skal hun i banken og veksle pengene. Eller jeg kan sende jer en personlig check i dollar - Kan I klare at få den indkasseret. Min bank kan ikke udstede en bank check i danske kroner. Eller vil I gøre det muligt at betale med kredit kort ?

Så jeg er interesseret i at høre hvad i foreslår for os Dansk Amerikanere som bor ude på det amerikanske bøhland - og hvordan andre danskere herovre klarer deres medlemskab.

Mange venlige hilsener fra

Elizabeth Høilund Buffet
Vermont - USA

Et smil og en hjælpende hånd kan forstås på alle sprog

Redigeret 1 gang(e). Sidst ændret 13/04/07 12:56 af Elizabeth Høilund Buffet - Vermont (USA).
Valg:

Indsendt af: Hans Poulsen 1804

Dato: 01/04-07 01:17

Til moderator

Hej Kathrine

Var det mon muligt at tildele danskere i udlandet et slags *fripas* til Forum efter den 1. maj 2007 - uanset om de har bevaret dansk statsborgerskab eller ej?.

Det er helt uforholdsmæssigt kostbart at overføre et beskedent beløb på 200 kr. hvert år fra udlandet til Danmark, og tit vil det være forbundet med så meget besvær, at det på forhånd berøver den pågældende gruppe lysten til at blive medlem.

*Fripas* betyder ikke *medlemsskab*, og foreningen skal derfor ikke have porto- og andre udgifter ved at sende diverse materiale til fjerne destinationer i verden.

Hvor mange kommer mon på tale som *fripasholdere*? Jeg vil gætte på maksimalt 10 personer.

Det er ikke min tanke at tildele *fripas* til de mange ikke-danskkyndige, der benytter "Find your relatives in Denmark: DIS-Danmark".

Heller ikke de nordiske brødrefolk, hvor meget jeg end holder af dem, bør kommer ind under friordningen - hvis den overhovedet lader sig praktisere.

Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Redigeret 1 gang(e). Sidst ændret 01/04/07 01:33 af Hans Poulsen 1804.
Valg:

Indsendt af: Ulrich Normann Pedersen

Dato: 01/04-07 01:43

Hej Kathrine Tobiasen

Du er 3 min. for tidlig ude grinning smiley

Mvh
Ulrich Normann Pedersen
Medlem af DIS-Danmark

[www.kroped.dk]
Navne: Høgfeldt, Kroun, Lye, Kjellerup, Pisselhøj, Plum (Bornholm), Byder, Bitsch, Jung, Pastre, Ganzhorn, Risch, Bertel, Delpin, Elkjær
Valg:

Indsendt af: Werner Nielsen Wittekind

Dato: 01/04-07 04:05

Kære Kathrine
Du har misforstået vores beslutning på bestyrelsesmødet: Jeg har noteret, at det gælder fra 1. april.
Werner Nielsen Wittekind
kasserer, DIS-Danmark
Valg:

Indsendt af: Bente H. H.

Dato: 01/04-07 06:04

Med hensyn til Dansker i Udlandet , kan de jo stadig bruge de andre forum, og få al den hjælp de måtte ønske sig

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Mvh. Bente H. H.
Valg:

Indsendt af: Anne Mortensen - 2770

Dato: 01/04-07 06:06

Hej

Det er 1. april !!

Venlig hilsen
Anne Mortensen
Valg:

Dato: 01/04-07 07:20

- Jeg siger dig, Kathrine, at hævnen bliver sød, og du vil allersenest få den at føle, når vi mødes i oktober 2007 til slægtshistorisk weekend på Nørgaards Højskole i Bjerringbro - et slægtsforskertræf, der ellers plejer at være præget af stor harmoni og glæde - ved siden af alt det faglige.

Skal, skal ikke?

Jo, du ønskes trods alt en god påske!

Venling hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Redigeret 1 gang(e). Sidst ændret 01/04/07 07:21 af Hans Poulsen 1804.
Valg:

Indsendt af: Lis B. Jensen

Dato: 01/04-07 07:32

Hej Katrine

Håber du har hygget dig med de forskellige Indlæg grinning smiley thumbs up

Lis B. Jensen

* * * * * * * *
[home1.stofanet.dk]
Email: lis.jensen[Snabel A]stofanet.dk
Husk at erstatte [Snabel A] med @
* * * * * * * *
Vi ses i Legacy Forum: [legacydansk.com] og på [www.svoo.dk]

Jeg er OGSÅ medlem af DIS-Danmark
Valg:

Indsendt af: Moderator - Kathrine

Dato: 01/04-07 08:14

Kære medlemmer og ikke-medlemmer

Godt nok holdt vi bestyrelsesmøde i går, men vi var slet ikke inde på problematikken fri-adgang-til-DIS-Forum.

Vi mener stadig, at et åbent forum giver den bedste grobund for en levende udveksling af oplysninger og erfaringer om alt mellem himmel og jord inden for feltet. Og at et åbent forum er det fineste visitkort for foreningen. Vi har slet ingen skumle bagtanker!

Jeg er sådan set glad for, at der ikke skulle mange indlæg til, før aprilsnarren var afsløret. Men mon jeg skal holde mig væk fra Bjerringbro i år, Hans?

Fortsat god 1. april og mange venlige hilsner
Kathrine
Valg:

Indsendt af:

Dato: 01/04-07 10:02

Selvom det er en aprilspøg, så er Ideen rigtigt fin.

Det er ikke nødvendigt at lave krumspring, for at de udenfor et eller andet udefinerbart område, skal have fripas.
Dem der igennem en anden forening er medlemmer af dis-danmark, bør ikke betale yderligere.

Da et gæt er ca 10, kan der nok findes løsninger for dem. Jeg bidrager gerne med et beløb til dette.

Men hvem skal udvælge og admistrere det??

Jeg har en kusine i NY, hun skriver
**jeg kommer til september, jeg har faktisk bestilt rejse fra ankomst in kobenhavn d. 21**

Jeg vil tilbyde dem der ønsker der, de kan sende mona beløbet, så får jeg dem når hun ankommer, skulle dette være forsent, lægger jeg med glæde pengene ud for en medforsker.

(For ikke at glemme nogen, nævnes ingen navne.)
Der er nogle meget aktive folk ude i verdenen der virkeligt hjælper, de skal IKKE holdes udenfor på grund af småpenge. Sådan.

Der er en omfattende handel på nettet, hvor der kan bruges kort.

Kunne dette være en mulighed for, at dis_ danmark beløb (kontingent samt de andre tilbud der er til medlemmerne) kan klares sådan?

Iøvrigt er der ingen der bliver "udelukket" der er muligheden for at svare via mail.

Så kan spørgsmålet om der skal være en mail knyttet til profilen, komme op og vende igen.

Mit svar er ja, de fleste der har en mailadresse i profilen, er IKKE blevet bombarderet med spam.

Den spam jeg får er ikke knyttet til min dis-danmark mail adresse, men optræder sporadisk på de andre adresser jeg har.
(Robotten er ikke nået til den endnu)smiling smiley

Med venlig hilsen Jørgen - Kbh. S

Redigeret 1 gang(e). Sidst ændret 01/04/07 10:04 af Jørgen Sørensen.
Valg:

Dato: 01/04-07 10:50

".. Men mon jeg skal holde mig væk fra Bjerringbro i år, Hans?"

Under ingen omstændigheder, Kathrine.

Det ville være et tab for hele kurset og alle deltagerne.

Venlig hilsen
Hans
1804
Valg:

Indsendt af: MR

Dato: 01/04-07 11:37

grinning smiley Den var god, Kathrine grinning smiley thumbs up

Har udmeldt sig af DIS
Valg:

Indsendt af:

Dato: 01/04-07 11:44

Hej

Jeg er faktisk enig med dig Jørgen! Idéen om, at Forum er for medlemmer, kan jeg kun tilslutte mig i den af Kathrine beskrevne model, hvor alle kan læse med, men kun medlemmer kan skrive indlæg og starte tråde. Faktisk vil jeg vove at mene, at kategorien "Foreningsforhold" helt og holdent burde være lukket for andre end medlemmer. Det skal selvfølgelig ikke gå ud over vores venner med bopæl uden for Danmark, som i dag ikke kan komme til at betale et medlemsskab, uden at det koster dem en bondegård. Kunne det ikke klares ved at DIS-Danmark havde en konto hos Paypal? Med Paypal sender man let og sikkert penge til hele verden. Den eneste forudsætning er, at både afsender og modtager har en e-mail-adresse. Jeg synes også, at vi kunne gøre os overvejelser om DIS-Danmarks strategi i denne forbindelse. Hvis målet er at blive en stor stærk forening med en masse medlemmer (og dermed endnu større gennemslagskraft, når bestyrelsen udtaler sig i diverse organer, interessegrupper mv.), ville vi utvivlsomt få flere medlemmer med den beskrevne model.

Jeg ved godt, dette er et kontroversielt emne, men vover alligevel øjet, for det er da bemærkelsesværdigt, at der faktisk ikke var den store modstand (kun bekymringen for vores venner i udlandet) inden spøgen blev afsløret.

Venlig hilsen
Hanne B. Stegemüller
Website
Valg:

Indsendt af:

Dato: 01/04-07 13:15

Hej igen

Jeg har ikke sagt at jeg ikke vil betale de 200 Kr for at være medlem fra udlandet - selvom jeg aldrig kan betragte mig selv som "fuld medlem" idet jeg ikke kan deltage i alle de hjemlige arrangementer. Jeg bad ikke om fripas

Men hvis I er interesserede i at Udenlandsdanskerne med interesse i dansk slægtsforskning bliver og forbliver medlemmer så må i finde en måde hvorpå vi kan betale foreningen. Din ide med Paypal er fin Hanne - og jeg vil med glæde bruge den.

Det er måske også muligt at I har et medlem herovre som har adgang til danske banker som kunne varetage medlemskabet herovre - og til hvem vi kunne sende en check på de 35-40 dollars det koster.

Jeg har ikke betalt i de sidste to år - for jeg kan ikke bede min nu over 70 årige veninde om at gøre det mere - hun bor fem kilometer fra den nærmeste bank - som nu er blevet lukket. Jeg kan heller ikke bede hende om at lægge ud for mig hvert år indtil jeg kommer til Danmark ca hvert tredie år men altid længe efter fristelsen for fornyelse af medlemsskab er ovre. Desværre har jeg ikke direkte familie som jeg kan spørge.

Så jeg vil bruge resten af året til at komme orden i mine papirer - og så blive medlem igen i 2008 - HVIS I HAR FUNDET EN BETALINGUDVEJ.

Med venlig hilsen

Elizabeth Høilund Buffet
Vermont - USA
Valg:

Indsendt af: Seidi Albertsen, USA

Dato: 01/04-07 13:46

Elizabeth spørger efter, hvordan andre i udlandet klarer at betale
for medlemskab til DIS-Danmark.
Holder med i, at det har været meget besværligt, indtil jeg oprettede
en checkkonto i en bank i Danmark. Nu skriver jeg blot en check paa
200.00 kr. og sender den via posten.

Samme checkkonto bruger jeg til gaver o.a. i DK. Nu behøver jeg ikke
besvære familie eller venner i DK.

Og TAK! til Hans Poulsen og Jørgen Sørensen for jeres venlige tanker
imod os "derude"...

Med venlig hilsen
Seidi Albertsen
Arizona
Valg:

Indsendt af: Werner Nielsen Wittekind

Dato: 01/04-07 15:25

Hej med alle jer fra udlandet
Jeg kan fortælle jer, at vi arbejder meget hårdt på at få en ordning vedr. betaling fra udland op at køre. Vi troede, at nu kunne man via netbank betale til DABADKKK, DK71 3000 0005 0120 58, MEN

Vores/mit problem er, at man ex. i Sverige skal betale 1.500 sv. kr. for at oprette en konto og så betale en afgift på 450.- kr. om året.
For at oprette en betalingsservice over nettet med kort, skal vi op på min. 200 udenlandske medlemmer, der vil bruge kontoen.
Men lad os håbe, at der kommer en løsning nu. hvor BG-bank forsvinder og går over i Danske Banke.
Samtidig er vi i hanh med at undersøge muligheden for indpakning af først og fremmest blade til udlandet - vi har hørt, at de ankommer ret slidte i postkassen.

I øvrigt tillader jeg mig som kasserer alligevel at gøre opmærksom, at det godt kan gå hen og blive en underskudsforretning.
Blade, der skal sendes oversøs koster trods alt 38.- kr i porto.

Når det er sagt, så er vi efterhånden så stor en forening, at de små 100 medlemmer i udlandet ikke kan vælte vores budget, og vi vil ikke af med dem som medlemmer.
Jeg vender tilbage, når der er en løsning på sagen
Til slut en stor bøn: lad være med at kræve et lukket Forum kun for medlemmer.
På alle de forskerdage vi har deltaget i (Sverige, Norge og (Nord)Tyskland) er man misundeligt på os i Danmark, fordi alt stadig er gratis - Arkivarie Online, DDA, vores forum, andre fora osv.
God Påske til alle
Jeres kasserer
Werner Nielsen Wittekind
Valg:

Indsendt af: Charlotte Nilsson Holmen

Dato: 01/04-07 15:37

Hej Werner

Må jeg foreslå jer den svenske løsning som DIS Sverige bruger?
De har oprettet bankkonti i henholdsvis Danmark og Norge hvor man kan indbetale kontigentet til.
Jeg ved ikke om det er forbundet med udgifter, men det er en god løsning for medlemmerne.

Hilsen
Charlotte
Valg:

Indsendt af:

Dato: 01/04-07 15:48

Kære Werner

Vær rar at forklare mig, hvorfor foreningen så ikke har en Paypal-konto. Når jeg køber bøger om IT i USA, bruger jeg Paypal og det fungerer fantastisk! Hvis jeg selv modtager betalinger (desværre for sjældent winking smiley) fra udlandet bruger jeg Paypal. Det koster en brøkdel af bankoverførslen, det er let for både modtager og afsender, og det er sikkert. De to gange, jeg har oplevet falske Paypal-mails har jeg skrevet til dem og rapporteret det og de følger op på sagen! Phishing og svindel er jo noget vi er nødt til at forholde os til.

Lukket forum: Der er jo netop ikke noget lukket over et forum, hvor alle kan læse med, men det kun er medlemmer, der kan poste. Er det ikke fair, at foreningen - som institution - siger "kære Venner. I har valgt at være medlemmer, og for jeres kontingent giver vi jer noget, som ikke alle og enhver har, bare fordi de har en net-adgang". Det må da være et mål i sig selv for en forening af DIS-Danmarks størrelse at fortælle sine medlemmer, hvad de får for pengene, som det ikke er hvem som helst, der kan få. Af og til er jeg faktisk blevet spurgt af potentielle medlemmer "Hvad får jeg for mit kontingent?" Jeg svarer altid i min uvidenhed: "Et kanonflot og professionelt designet blad!" Lad os da tænke lidt strategisk og få flere mennesker til at blive medlemmer. Hvis vi har flere medlemmer, kan vi lave flere "fede" ting.

Venlig hilsen
Hanne B. Stegemüller
Website
Valg:

Dato: 01/04-07 16:06

Jeg mener ikke, at forum skal være lukket.
Vi har haft debatten før, derfor kan man jo godt tage den igen.
Vi går glip af meget, hvis forum bliver lukket af for ikke medlemmer.

Der mange muligheder for at udvide kendskaber til egne af Danmark, som man ellers ikke har aner i.
Jeg vil nødig gå glip af denne mulighed.
Det er mest i Aneefterlysning, når man giver sig tid til at hjælpe lidt dér, at jeg har opdaget fordelen, men også i de andre grupper.

Jeg tror der vil blive kraftig skåret ned på de mange efterlysninger.

Jeg holder også på Paypal til oversøiske medlemmer, eller et andet sted på nettet.
(Der er vist flere)

Har udmeldt sig af DIS
Valg:

Indsendt af: Susanne B. Fuglsang

Dato: 01/04-07 16:21

Hej Werner.

Nu er der jo som bekendt ikke meget der er gratis her i verdenen, og heller ikke de tjenester du nævner for os Slægtsforskere. Vi betaler bare for det på en anden måde, via Skatten.

Jeg betaler med glæde min Skat for at være en del af Samfundet, og høster jo også adskillige goder. Udover alle de ting vi i dagligdagen bare tager for givet, altså også nogle ting som dækker mine fritids interesseområder - Arkivalier Online osv. At udlændinge så kan kigge gratis med, rører mig ikke spor, tværtimod !

Men når vi taler om en Forening som Dis. så mener jeg altså ikke at der er noget forkert ved at kræve Medlemsskab for at deltage aktivt i Forum. Alle skal selvfølgelig stadig kunne kigge med, men hvis man vil deltage aktivt må man være medlem.

Jeg kan jo heller ikke bare gå ned i den lokale Idrætsforening og benytte faciliteterne, uden at være Medlem !

Jeg synes det er noget rod at udenlandske Medlemmer skal have så meget besvær og ekstraudgifter med at betale et kontingent til en dansk Forening. Det MÅ der altså findes en løsning på !

Med venlig hilsen Susanne B. Fuglsang.
Valg:

Dato: 01/04-07 16:22

PS: Et andet gode ved det åbne gratis forum.
Det kan måske anspore de andre nordiske lande til at åbne deres.

Har udmeldt sig af DIS
Valg:

Indsendt af: Palle Carlsen

Dato: 01/04-07 16:37

Jeg mener heller ikke, at forum skal være lukket. Det åbne forum giver ikkemedlemmer en chance for at opleve, de utroligt venlige og ihærdige hjælpere her på DIS. Sådan blev jeg selv fristet til at blive medlem. Efter at have oplevet det store engagement som mange af jer udviser i vi andres "problemer", kan man jo kun blive fristet til at blive medlem, og dermed bidrage økonomisk til driften af dette fantastiske forum.
Derfor mener jeg også at vi bør gøre det nemmere for alle, også de der ikke bor i Danmark, at betale. Selv om jeg meget nyder at komme på en "reklamefri" side, kan jeg ikke lade være med, at tænke på, om vi ikke via vort store besøgstal, kunne få én af de store aktører (f. eks. PBS eller en bank) til at sponsere en betalingsgateway til gengæld for en reklameplads (kunne f. eks. være ved siden af DIS logoet i hver tråd).

Med venlig hilsen
Palle Buch Carlsen
8541
Valg:

Indsendt af: Merete Nielsen

Dato: 01/04-07 16:39

Jeg sidder og læser denne tråd med stor interesse. Der er jo både fordele og ulemper ved at lukke af for ikke medlemmer. Men man kunne også tænke sig, at det kunne deles op på en anden måde end man gør idag.

Medlem til fuld pris?
Her tænker jeg på at der betales det fulde kontigent på kr. 200 og så har man adgang til forum + Slægt & Data

Medlem til 1/2 pris:
Her tænker jeg på at man for kr. 100 om året kunne få adgang til vores forum, men heller ikke andet. Det vil sige at man ikke vil modtage Slægt & Data.

Medlem til 1/2 pris:
Her tænker jeg på at man for kr. 100 om året kunne få tilsendt Slægts & Data, men ikke adgang til forum. Hvis der var nogen som ønskede dette.

Dette er bare en idé som jeg kaster ind i diskussionen. For jeg synes det er en vigtig diskussion, og det er nødvendigt at vi tager den med jævne mellemrum.

Merete Nielsen 3200
Valg:

Indsendt af:

Dato: 01/04-07 17:13

Kære Merete et al.

Det er en super interessant diskussion, som skønt den startede med en aprilsnar alligevel bringer substans med sig! Aprilsnaren var fin - men lad os nu komme videre! Jeg ved ikke, hvad DIS-Danmarks strategiske målsætning er, for det er aldrig kommunikeret ud, men hvis den er at blive en stor stærk forening, så må det selvfølgelig være sådan, at vi prøver at få flest mulig medlemmer. Jeg kan rigtig god lide din inddeling i kategorier. 1. 2. og 3. Det bør naturligvis være adminstrerbart.

Palle - selvom vi er beslægtede, få du mig aldrig til at synes, at reklamer er en god ide thumbs down

Venlig hilsen
Hanne B. Stegemüller
Website

Redigeret 1 gang(e). Sidst ændret 01/04/07 17:16 af Hanne B. Stegemüller.
Valg:

Indsendt af:

Dato: 01/04-07 17:56

Hej på tråden

I forlængelse af Merete Nielsens indlæg vil jeg gerne foreslå et familie medlemskab.
Min kone og jeg er medlem af mange foreninger hvor vi har et familiemedlemsskab, men i denne er det kun min kone, der er medlem, jeg må gerne læse hendes blad, somme tider endda først.

Venlig hilsen
Jørn winking smiley
6950
Valg:

Indsendt af: Kirsten Volden

Dato: 01/04-07 18:53

Fed spøg, Kathrine.
Jeg må være ærlig:
Jeg hoppede faktisk også på den og skrev et hvast indlæg med opfordring til omgående eksklusion af bagmændene M/K i DIS- bestyrelsen....

Jeg håber, at de gode forslag her i tråden når at finde vej til generalforsamlingen i tide.
Valg:

Gå til side: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Næste

Aktuel side: 1 af 10

Gå til :

Forum her er lukket for nye indlæg.

Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg
Brug venligst Dis-Danmarks nye forum til nye indlæg
http://www.slaegtogdata.dk/forum

Hvis du vil kontakte de personer, der har skrevet her i tråden, får du deres mailadresse ved at klikke på navnet.
NB. Adressen kan være ændret efter at indlægget er skrevet.