Dis-Danmark - Tilbage til forsiden

MarkedspladsenDIS-Danmark
Dis-Danmark - Tilbage til forum forsiden

Markedspladsen er det brogede sted for alle de indlæg, der ikke rigtigt passer ind i de øvrige grupper. Gode oplevelser, sjove historier, som du gerne vil dele med andre forskere. Du kan sætte bøger eller andre materialer til salg eller give dem væk. Husk dog at det stadig drejer sig om slægtsforskning!
Forum her er lukket for nye indlæg. Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg.         Vi henviser til Dis-Danmarks Forum: www.slaegtogdata.dk.

Gå til :

Arnold (Grandt) Pedersen

Indsendt af: bost

Dato: 12/08-10 14:50

Jeg arbejder bl. andet med en gren af Grandt slægten,som udgår fra Esbjeg. og har fået at vider at der skulle forelægge en slægtsbog/ hæfte, udarbejdet af Arnold Pedersen , Vardevej, Esbjerg. Er der nogen som kender denne bog, og eventuelt hvor den kan købes.
Venlig hilsen Børge Ostersen.smiling smiley
Valg:

Re: Arnold (Grandt) Pedersen

Indsendt af: Grethe Elten Mortensen - DIS-medlem

Dato: 12/08-10 16:36

Hej

Har du prøvet at spørge en bibliotekar?

Vælg: bibliotek.dk

og skriv en mail til bibliotekaren.

Venlig hilsen
Grethe Elten Mortensen
Valg:

Indsendt af: John Nielsen 8541

Dato: 12/08-10 17:45

Hej Børge

Det må være denne, fundet i Slægtslitteratur 1948-1972: Grandt - Finn Grandt-Nielsen: Familien Grandt ca. 1650-1908, Brønshøj.

senere:
Det er helt tydeligt ikke den, men en anden mulighed.

Hilsen John Nielsen

Redigeret 1 gang(e). Sidst ændret 12/08/10 21:45 af John Nielsen 8541.
Valg:

Dato: 27/08-10 09:59

En eventuel hjælp til hukommelsen, om hvem Arnold Pedersen var:
Arnold Pedersen var togfører, Var gift med Dante, og boede som sagt på Vardevej. i Esbjerg. Der var to sønner, Henning og Torben?, men de er også døde.og der var ingen børnebørn. Men det gælder som sagt hans slægtsbog, som jeg gerne vil låne eller eventuel købe
Venlig Hilsen
Børge Ostersen
Valg:

Dato: 27/09-10 18:40

smiling smileyTak til de som har søgt for mig. Jeg har fundet en efterlevende person, som kender til bogen.smiling smiley
Hilsen Børge Ostersen
Valg:

Gå til :

Forum her er lukket for nye indlæg.

Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg
Brug venligst Dis-Danmarks nye forum til nye indlæg
http://www.slaegtogdata.dk/forum

Hvis du vil kontakte de personer, der har skrevet her i tråden, får du deres mailadresse ved at klikke på navnet.
NB. Adressen kan være ændret efter at indlægget er skrevet.