Dis-Danmark - Tilbage til forsiden

MarkedspladsenDIS-Danmark
Dis-Danmark - Tilbage til forum forsiden

Markedspladsen er det brogede sted for alle de indlæg, der ikke rigtigt passer ind i de øvrige grupper. Gode oplevelser, sjove historier, som du gerne vil dele med andre forskere. Du kan sætte bøger eller andre materialer til salg eller give dem væk. Husk dog at det stadig drejer sig om slægtsforskning!
Forum her er lukket for nye indlæg. Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg.         Vi henviser til Dis-Danmarks Forum: www.slaegtogdata.dk.

Gå til :

København Før Nu eller Aldrig-SOLGT

Indsendt af: Per Christiansen

Dato: 13/06-10 13:56

Kæmpeværket København Før nu eller aldrig under redaktion af Bo Bramsen. Bind I udkom i 1987, og jeg har 13 bind til salg i pæne bind med støvomslag.
Værkets bind behandler de enkelte bydele meget udførligt og giver en fantastisk indsigt i Københavns udvikling og vokseværk.

I 1917 udgav grosserer Zachariae værket København før og nu der kom frem til 1922-23. I 1949 tog Hassings forlag tråden op med en ny udgave af København Før og Nu i 7 bind.

Jeg sælger de 13 velholdte bind for samlet kr. 1800,- inkl. porto.

Mvh. Per, Hillerød www.minsamling.dk

Redigeret 2 gang(e). Sidst ændret 21/11/10 18:27 af Per Christiansen.
Valg:

Re: København Før Nu eller Aldrig

Dato: 17/08-10 17:14

Prisen er nu sat ned til kr. 1800,- inkl. porto.

Mvh. Per, Hillerød

NB ; helst direkte mail på per@minsamling.dk , da jeg ikke får alle svar til denne tråd, heller ikke på private beskeder. ( der er vist en fejl i DIS´s system )

Redigeret 2 gang(e). Sidst ændret 27/08/10 21:04 af Per Christiansen.
Valg:

Re: København Før Nu eller Aldrig

Dato: 21/11-10 18:50

Værket er solgt nu.

Mvh. Per, Hillerød

www.minsamling.dk
Valg:

Gå til :

Forum her er lukket for nye indlæg.

Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg
Brug venligst Dis-Danmarks nye forum til nye indlæg
http://www.slaegtogdata.dk/forum

Hvis du vil kontakte de personer, der har skrevet her i tråden, får du deres mailadresse ved at klikke på navnet.
NB. Adressen kan være ændret efter at indlægget er skrevet.