Dis-Danmark - Tilbage til forsiden

AneEfterlysningDIS-Danmark
Dis-Danmark - Tilbage til forum forsiden

Her kan du efterlyse aner, som du selv har opgivet at finde. Husk at læse indlægget Vigtig: Til nye brugere af AneEfterlysning, inden du går i gang. Og husk, at det primært drejer sig om afdøde slægtninge! Vær forsigtig med oplysninger om personer, der stadig kan være levende.
Forum her er lukket for nye indlæg. Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg.         Vi henviser til Dis-Danmarks Forum: www.slaegtogdata.dk.

Gå til :

Maschwedel og Jensen Scheel, Nykøbing Falster omkr. 1690

Indsendt af: M R

Dato: 23/11-05 07:13

Hej
Jeg har før haft dette spørgsmål, men begravet i andre Scheel tråde, senest for et års tid siden og der drukner det jo nemt da der er rigtig mange Scheel familier.

Inspireret af en anden tråd om Scheel slægten, må jeg endnu engang vende fam. Scheel i Nykøbing Falster området.
Er der nogle her der er bekendt med Maschwedel og Jensen Scheel fra dette område?

Anne Margrete Nielsdatter Gad f. omkr. 1695 i Slangerup var gift tre gange. Hun var gift med en:
Christoffer Andersen Scheel f. omkr. 1695 Nykøbing Falster. Han var byskriver i Slangerup. Han døde 1744 i Slangerup. Hans forældre var Anders Jensen Scheel og hustru Birgithe Maschwedel.
Kilde: Arne Sundbo
Jeg mangler oplysninger om Christoffers forældre?

Mvh M R

Er udmeldt fra DIS
Valg:

Re: Maschwedel og Jensen Scheel, Nykøbing Falster omkr. 1690

Indsendt af: Mogens Sander, Canada

Dato: 14/12-06 02:40

Hej Maya

Jeg har lige fået nye oplysninger om Maschwedel og Anders Jensen Scheel, Nykøbing F.

Jeg vil sende dig privat e-mail i løbet af en dag eller to, jeg skal bare lige have rede på tingene først.

Med venlig hilsen
Mogens
Valg:

Indsendt af: MR

Dato: 14/12-06 07:01

Hej Mogens
Mange tak for svar.
Ja, jeg har jo mailet med Jørgen Green på det sidste og han fandt en del frem til os. Jeg har dog alt det fra Arne Sundbo, tak.
Jeg går ud fra at Jørgen har sendt de samme oplysninger til dig.
Hvis du er kommet til yderligere oplysninger om Maschwedel, vil jeg meget gerne have dem, tak.
Du ønskes en god dag smiling smiley

Har udmeldt sig af DIS
Valg:

Indsendt af: Lis Klarskov Jensen

Dato: 27/01-12 09:03

Hej Mr
Hvis du har lyst til at dele dine oplysninger og ser dette, ville jeg gerne høre fra dig, da jeg har oplysninger om Maschwedel. Vi kunne måske udveksle nyheder.

Venlige hilsner
Lis Klarskov Jensen - lklarskov@sol.dk

Se [www.klarskov.org]

[www.klarskov.org]
Valg:

Indsendt af: Mogens Sander, Canada

Dato: 07/02-12 19:47

Hej Lis.

Jeg har sendt dig e-mail.

Venlig hilsen
Mogens
Valg:

Indsendt af: Lis Klarskov Jensen

Dato: 07/02-12 19:56

Hej Mogens

Tusind tak for email! Jeg glæder mig til at høre fra dig igen smiling smiley

Venlige hilsner
lis

[www.klarskov.org]
Valg:

Gå til :

Forum her er lukket for nye indlæg.

Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg
Brug venligst Dis-Danmarks nye forum til nye indlæg
http://www.slaegtogdata.dk/forum

Hvis du vil kontakte de personer, der har skrevet her i tråden, får du deres mailadresse ved at klikke på navnet.
NB. Adressen kan være ændret efter at indlægget er skrevet.