Dis-Danmark - Tilbage til forsiden

AneEfterlysningDIS-Danmark
Dis-Danmark - Tilbage til forum forsiden

Her kan du efterlyse aner, som du selv har opgivet at finde. Husk at læse indlægget Vigtig: Til nye brugere af AneEfterlysning, inden du går i gang. Og husk, at det primært drejer sig om afdøde slægtninge! Vær forsigtig med oplysninger om personer, der stadig kan være levende.
Forum her er lukket for nye indlæg. Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg.         Vi henviser til Dis-Danmarks Forum: www.slaegtogdata.dk.

Gå til :

Henry Theobald Feldborg f. 1883, Kbh Amt

Indsendt af: Dag Feldborg

Dato: 06/02-08 19:22

Kjenner noen til den danske slekten etter Henry Theobald Feldborg? Han var min bestefar, født 18.oktober 1883, Trinitatis sogn, Sokkelund herred, København amt (kilde: Folketellingen 1885) Sønn av Sophus Thorvald Feldborg, f. 1845. Jeg har prøvd å finne ham i senere folketellinger, men ikke lykkes. I 1912 var han i Wien og ble far til min far. Han var visstnok grosserer og arbeidet for det danske konsulatet i Polen eller Wien. Neste gang jeg vet noe sikkert om han er ca 1947, da er han hjemme hos bestemor i Oslo og pleies der til han dør like etter. Sp.mål 1: Han var en av 8 søsken og må sannsynligvis ha slektninger i Danmark, men hvor og hvem? Spørsmål 2: Ettersom han arbeidet ved konsulatet vil jeg tro det finnes mer opplysninger om han der, men hvem og hvor skal man henvende seg?
Valg:

Re: Henry Theobald Feldborg f. 1883, Kbh Amt

Indsendt af: Jette Ejlskov Toftegaard Pedersen

Dato: 07/02-08 05:37

Hej Dag

I Danmark er der 273 med navnet Feldborg, der har telefon [www.krak.dk]

En del af dem har Feldborg som mellemnavn - en mulighed er at skrive til de, som hedder Feldborg til efternavn.

Jeg ved ikke, om det er muligt at få oplysninger om medarbejdere ved konsulaterne, men de hører under udenrigsministeriet: www.um.dk

Med venlig hilsen
Jette Ejlskov Toftegaard Pedersen
6091 Bjert
DIS medlem 7167
[www.ejlskov.eu]
Valg:

Gå til :

Forum her er lukket for nye indlæg.

Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg
Brug venligst Dis-Danmarks nye forum til nye indlæg
http://www.slaegtogdata.dk/forum

Hvis du vil kontakte de personer, der har skrevet her i tråden, får du deres mailadresse ved at klikke på navnet.
NB. Adressen kan være ændret efter at indlægget er skrevet.